Studio Florián


Jan Tůma | 2:REAL

Jan Tůma | 2:REAL




_projekt vychází z koncepce představení ve dvojí realitě,
jež nahlíží dění na scéně jako tok dat,
který je modifikován na bázi real-time processingu
a následně se promítá zpět na scénu.
_tento děj lze považovat za cyklickou interakci,
což vedlo k inspiraci analogickými procesy v přírodě.
Od nich se odvíjí zónování a koncept stavby.
_při procesu tvorby objektu je uplatňován princip
‚návrh pro nepředvídatelné‘,
ze kterého vychází kinematický koncept jednotlivých částí.
_objekt má ambice stát se pokračovatelem směru české avantgardní scénografie,
který započala Laterna Magika.
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL
Jan Tůma | 2:REAL